2011. november 11., péntek

"Őszi szappan" II.

Nem hagyott nyugton az előző -őszi- szappanom "sikertelensége", a színeket illetően! Változtattam az összetételén, ám ezt mit sem ront ápoló hatásából: oliva, kókusz és pálma olajat alkalmaztam.

Extra ápolónak búzacsíra olajat alkalmaztam:
az E-vitamin féken tartja a bőr  idő előtti öregedési folyamatát is, ami bőven az olajban! Bőrünk amúgy is profitál belőle, hiszen
karbantartja a kötőszöveteket, a bőr sima és rugalmas lesz tőle, valamint serkenti a sejtek megújulását.

Szinezéknek spirulinát, fahéjat és kurkumát alkalmaztam, igy a faszénpor kihagyásával, világosabb lett a színösszeállitás.

Illatnak a citromfű olajat használtam:
nyugtató és virusölő hatással rendelkezik. Külsőleg a Herpes simplex helyi kezelésére alkalmas. Övsömört (herpesz vírus fertőzés) is gyógyíthatunk vele és feszültségoldásra is kiváló. A citromfű olaj hatásos   nyugtalanság, szorongás, fejfájás, köhögés és reuma ellen is. A felsorolt panaszok kezelésére  masszázs- vagy fürdőolaj, ill. fejfájás csillapítására alkalmas bedörzsölő szerek alkotórészeként használják, így szappanok illatosítására is kiváló!

 A színek itt jobban differenciálódnak, összességében szebb a külleme, mint az előző -őszi- szappannak!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése