2011. november 27., vasárnap

Kókusztejes-narancsos-kakaós szappan

November elején készitettem ezt a szappant, ami lassan használhatóvá válik! Eredetileg más nevet szántam neki, de miután nem egészen olyan lett, mint amit elképzeltem, igy elálltam a "Bounty" névtől:
ez egy hófehér-csokibarna kókuszos jelenség lett volna... Ám a készítés során kissé másként alakultak a dolgok :)) Előfordul.
A kókusztej folyadékból gyönyörű sötétsárga folyadék lett. Ebből aztán nehéz hófehérte csinálni! Akkor tovább gondoltam a dolgot, igy kapott a masszám narancs illóolajat és kókuszreszeléket, ami érdekessé tette a szerkezetét. Kapott még egy kis holland kakaóport, amivel mintáztam. Végülis, nem lett csúnya!
A beltartalma is nagyon jó: kókusz, oliva, pálma és napraforgó olaj.

A narancsolajról:  visszaadja a száraz vagy a zsíros bőr egyensúlyát. Javítja a testfelszín vérellátását, ezért a narancsbőr (cellulitis) gyógyulását is előmozdítja. Növeli a verítékezést, így támogatja a mérgező anyagok eltávolítását a tisztátalan vagy lassú anyagcseréjű bőrből. Használatát ajánlják tisztítókúrák kiegészítésére és jó atmoszféra teremtésére.

Száraz és normál bőrre, valamint cellulitiszes-naracsbőrre ajánlom.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése