2011. november 3., csütörtök

Holt-tengeri iszapos szappan

Hamarosan beérik az iszapos szappanom!

Azt nem mondom, hogy a legszebb szappanom egyike, ám a hatása...remélem különlegessé teszi!
A Holt-tengeri iszap kiválóan alkalmas allergiás bőrelváltozások, valamint akné és pikkelysömör
kezelésére. Ezt az iszapot raktam a szappanomba, de magáról az iszapkúráról bővebben olvashattok a jomtom oldalán!
Alapolajakként kókuszt, olivát és ricinust használtam. Az extra adalék benne a sok she vaj, amiről irtam már bővebben.
Indigó porral próbáltam színezni a homokszínt, "érdekes" lett...
Illatnak a levendula illóolajat választottam: nyugtató, fertőtlenítő hatása miatt, fürdőolajok, ill. fürdősók, így a szappanok alkotórészeként kerülhet felhasználásra. Antimikrobiális tulajdonságának köszönhetően sebgyógyulások elősegítésére, fertőzéses bőrbántalmak és lábszárfekély, valamint rovarcsípések okozta viszketés enyhíthetők vele.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése