2012. július 22., vasárnap

Uborkás-aloes-joghurtos szappan


Mivel mindig is foglalkoztatott az tiszta uborkalé és tiszta alovera gél felhasználása, most kipróbáltam!
Otthon, préssel készítettem el a rostmentes leveket, jókora aloe növényemről szedett levél felhasználásával.  Jól sikerült a préselés, bőven kaptam leveket. Utána már csak a finom, ápoló olajak hozzáadása következett: olíva, ricinus, kókusz, pálma és pórsáfrány. A színezést a kedvencemmel, titándioxiddal és spirulinával készítettem. A végén még kevertem hozzá joghurtot. Így egy igazi "nyári" szappant kaptam, némi könnyed illattal ötvözve. Ezen levek és a joghurt bőrre gyakorolt hatása közismert. Már csak ha uborkából és joghurtból készítek arcpakolást, az is felüdülés a bőrnek, hátha még mindez finom olajok jótékony hatásával keveredik!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése