2013. december 3., kedd

Advent jegyében...

Ezt a szappant már régóta tervezem! Előszeretettel használok agyagot a készítményeimbe, -szappan, arclemosó, bőrradír-, most ebben a szappanban több féle agyaggal, rétegeztem-színeztem! Először vörös agyagot, utána rózsaszin, majd sárga, utána pedig zöldett -illitet, a legtetejére raktam a kaolint vagy fehéragyagot ami nem lett fehér, gondolom az alapmassza színe miatt. A rétegeket ezüst pigmenttel választottam szét, amiből bőven jutott a tetejére is. Az összetevőket tekintve, kókusz, shea, olíva, napraforgó, szőlőmag és szója olajat használtam fel. Az illata pedig karácsonyi illóolajkeverék, fahéj illó, valamint hegyi fenyő illatolaj elegye adja.
Az agyag csodálatos anyag, mind külsőleg, mind belsőleg fogyasztva, ill. alkalmazva!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése