2012. szeptember 20., csütörtök

"Tejben-mézben..." natúr szappan




Erre a szappanra azt lehet mondani, hogy tejben-mézben fürdünk! A sok olíva olaj mellé került még kókusz, pálma, ricinus olaj és shea vaj bele. A folyadék, amiben a lúgot oldottam, fele rész kecsketej. Erről tudni kell, hogy kiváló a száraz és érzékeny bőrre, ekcémára, a pattanások ellenszere, valamint gombás fertőzés esetén is ajánlható. Raktam bele mézet, méhviaszt, valamint zabkorpát, ami enyhén radírozza a bőrünket használat közben. Ebbe most illóolajat nem raktam. Díszítésként olajban áztatott virágport kevertem hozzá, valamint a tetejét azzal szórtam meg. Ez inkább esztétikum, semmint különösebb hatást gyakorolna a bőrünkre. A virágporfogyasztása ajánlott, jótékony hatása bizonyított, ám fürdésnél nem gondolnám, hogy különösebb jelentősége lenne.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése