2012. január 19., csütörtök

Szíves szappan

Ez a szappan éppen Valentin nap környékére érik be!
Ennek jegyében próbáltam elkészíteni: két részletben készült, először a szíveket alkottam meg, majd másnap következett az illatos szappan, amibe a már szilárd szivecskéket illesztettem.
A maradék rózsaszin  szappant lereszeltem, igy kevertem bele a masszába.

Bőségesen raktam bele mangó vajat, kókuszzsírt, olivát, napraforgót és plusz sáfrányos szeklice olajat a szappanosodási folyamat végén. Igyekeztem minél fehérebb alapszappant késziteni, hogy kontrasztosabb legyen. Ehhez titándioxidot használtam, a rózsaszinhez meg agyagot.
Intenziv rózsa illata van, amit most nem illóolajtól, hanem szappan illatositótól kapta.
Mostani "kedvencem" a mangó vaj, bár ezt még nem nagyon alkalmaztam szappankészitéshez, most kiváncsian várom, hogy milyen lesz...
Részletesebben irok róla majd az "anyagok" oldalon.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése