2011. október 16., vasárnap

Narancsos-fahéjas szappan



Ezt a szappanomat készítettem elsőnek! Nem éppen a legegyszerűbbet választottam...
A készítés időpontja julius 30., azóta már bőven beért, használom, csodajó! Megőrizte kellemes fahéj- ill. enyhe narancs illatát. Amikor elkészült, kissé csalódott voltam, nem éppen kellemes illata volt, legkevésbé emlékeztetett az illóolajokra, amiket beletettem. A spirulina erős -hal szaga-, amit nem kedvelek, csak ezt az érzést fokozta. Ám, ahogy telt az idő, egyre kellmesebbé vált az illata, szóval tökéletes lett.
Összetevői: kókusz, napraforgó, oliva és ricinus olaj. Raktam bele mézet, a jobb hidratálás kedvéért, valamint karité vajat, ami csoda a bőrnek!
Szinező anyagai pedig az őrölt fahéj, kurkuma, pirospaprika és spirulina.
A narancs illó javitja a kedélyállapotot, elűzi a nyomasztó gondolatokat.
A fahéj illat szintén jóhangulatra sarkall, ezentúl gátolja a kórokozó baktériumok fejlődését, jó izomlazító.
Száraz bőrre ajánlom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése