2014. április 1., kedd

Ichtiolos arclemosó

Ezt az arclemosót már korábban is készítettem, igen jó bevált úgy is, hogy bőrtípusnak megfelelő agyagot raktam bele! Most jött az ötlet, hogy ichtiolt rakjak bele. Már régebben beszereztem ezt a "bitument", szappanba is szeretném keverni, igen jó hatással van a problémás, aknés, pattanásos, zsíros bőrre. Ez egy ásvány, Tirolban van a lelőhelye. Bővebben olvashattok róla az az antalvali.com oldalon, én csak pár sort rakok fel ide tőle: "mint a latin nevéből és az összetételéből is látható, az ichtiol egy nagyon jótékony hatású kénszármazék. Kiváló redukáló szer, faggyúmirigy szabályozó, sebgyógyító és gyulladásgátló, rendelkezik hámképző, fertőtlenítő, érösszehúzó, nyugtató hatással" Amúgy a készítményt tartalmaz sárgabarackmag olajat, shea vajat, lysolecitint és cukortenzidet.
Úgy kell használni, mint egy folyékony szappant, akár smink eltávolitóként, ill. esti arclemosásként...
Jó, ha kicsit rajtahagyjuk a bőrön és után dörzsöljük át vizes vattával, majd mossuk le. Szembe ne kerüljön, erre ügyeljünk. Levendula illót raktam bele, ami szintén ragyogó bőrápoló, ám intenziv illata ellenére is érződik a bitumen illat! Hát, engem nem zavar, de másokat lehet...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése