2012. november 26., hétfő

...ez most nem szappan...

Miután a szappan készítés során az alapanyagok - részben -, amúgy is rendelkezésemre állnak, és itt is lehet "kreálni", persze bizonyos szabályok betartása mellett, kipróbáltam néhány új dolgot a bőrápolás terén. Nem rejtem véka alá a lelőhelyet, cosmio.hu, bárki utánam csinálhatja, illetve az alapanyagokról részletes leírást kaphat. Mondhatom, egészen más élmény ezekkel a készítményeket használni, tudván, hogy most éppen milyen finom olajjal, növényi zsírral kényeztetem a bőrömet! Mindamellett, magam választhatom ki a számomra éppen megfelelő alapanyagokat. Izgalmas része ez is az otthoni kence-készítésnek!
                                                                                                                                                                                    

Először egy rózsaszín agyagos arclemosót készítettem mandulaolajjal és shea vajjal. Illatát illó olajo
k adják, citrom és petitgran...



 Kevertem egy testápolót sok makadámia dió olajjal és kakaóvajjal... Illata a frézia, üde, "zöld" illat. Ez parfümolaj, ám ez el is hagyható...



 ...majd arckrém makadámiával, mandulával és  shea vajjal, valamint vadrózsamag olajjal. Enyhén száraz bőrre valónak szántam. Illatát jázmin illó  adja...

...utoljára sós bőrradirt kompnáltam, szintén mandula olajjal és hawai virágillat parfümolajjal, ami el is hagyható, akkor teljesen natúr készítményt kapok, avagy tetszés szerint változtatható az illóra vagy egyébre. A szineket vörös agyag és spirulina adja.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése